måndag 26 april 2010

Ska jag eller ska jag inte?

Fick frågan igår om jag vill springa Trosa stadslopp med en kompis. Problemet är bara att det är 1 mil och jag springer max 5 km. Dessutom har jag just nu benhinneinflammation och den vet jag inte hur lång tid den tar innan den läker!

Å andra sidan vore det så sjukt roligt att få nåt att träna för och sträva efter, ett mål liksom. Dessutom har jag ju faktist fått bättre ork och kondition! Jag skulle ju kunna träna flås utan att springa och belasta benhinnorna i början.

Det tål att tänkas på!


Mitt träningsschema för den här veckan är i alla fall:

Tisdag: situps, armhävningar, kissa hunden och lite handlar

Onsdag: simma

Torsdag: Cykeltur el om benhinnorna känns ok - stavar en kort sväng

Fredag: gymmet

Helgen: kroppsarbete hos mamma o pappa!


Helgen har varit underbar, vi har varit i strandstuviken och lapat sol i söndags. Det har varit helt underbart! Sen var jag ju och fotade Fia när hon tävlade i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar