fredag 30 april 2010

Löpskor

Nu har jag äntligen hittat ett par nya löpskor - som jag letat! Jag tror det känns rätt bra hittills! Tyvärr har jag ju inte kunnat provspringa dem eftersom jag fortfarande har ont i benhinnorna. Idag har jag stödstrumpor och tjocka benvärmare och då känns det mkt bättre.. Kanske kan jag prova springa på söndag. Vore kul att springa nåt av spåren i Åby, antingen ättetorp eller lillsjön.

Ett par Asics gel flashfire blev det i alla fall. Visste ni att man kan få 30 dagars garanti att provspringa löpskor från Intersport. Kanonbra!

bild lånad av Intersport.se

Snart kommer pappa och byter säng med oss och hämtar W, han ska vara hos dem ikväll och vi ska ha vänner över på middag. Sen åker vi till dem och arbetar lite resten av helgen

Nu ska jag slappa o läsa mitt nya nr av iform som har ett löpspecial

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar